[BSD] ports config beallitas

Zahemszky Gabor gabor at zahemszky.hu
2006. Már. 30., Cs, 14:27:56 CEST

SZTANKAY, Zsolt írta:

> Ez a megoldas is kepben volt, hasznaltam egy ideig, de mi van ha egyik
> csomaghoz szeretnek X11 feluletet viszont egy masikhoz nem, bar tudna?
> Altalaban ugyanazt a def-et hasznaljak es igy a make.conf kilove, hiszen
> vagy benne van a def vagy nincs. Gondolom make.conf ifdef-fel lehetne
> varialni, csomagra szurni, de az meg csunya megoldas szerintem.

Kozponti lehetoseget nem tudok, ezzel szemben ugy tudom minden port sajat
konyvtaraban hasznalhatsz sajat (asszem) Makefile.local -t, amibe mar azt
irsz, ami jol esik, csak arra a portra lesz ervenyes, es akkor is megy ha
portupgrade-t hasznalsz, es akkor is ha sima make -et. (Valamelyik port-tal
csinaltam mar ilyet, de az a desktop gepemen volt, most a laptopon
megkeresni se tudom.)

Zahy < Gabor at Zahemszky dot HU >