[BSD] ports config beallitas

SZTANKAY, Zsolt stan at mail.datanet.hu
2006. Már. 30., Cs, 13:13:09 CEST

Koszi szepen! Bar ezt a megoldast ismerem, irtam is a levelemben. Most
is igy csinalom, amig nincs mas.

En olyan megoldas keresek ami egy kozponti helyen tarol (lasd OPTIONS es
/var/... kapcsolata), nem csomagfuggo (a pkgtools.conf a portsupgrade
resze) es az alap make tudja hasznalni. Jo egyebkent ez
pkgtools.conf-fal is, hasznalhato, csak en megint tobbre vagytam,
bevallom bunom. :-)

Zsolt