[BSD] ports config beallitas

SZTANKAY, Zsolt stan at mail.datanet.hu
2006. Már. 30., Cs, 12:36:15 CEST

Sziasztok,

Hogyan tudom a portok sajat forditasi opcioit elmenteni, hogy egy
portupgrade ugyanazokkal az opciokkal forditsa le?

Azt tudom, hogy van olyan port ahol a 'make config' mukodik es be tudom
allitani vele a forditasi opciokat amit tarol a /var/db/ports/portnev
alatt es kesobb azt felhasznalja.
http://www.freebsd.org/doc/en/books/porters-handbook/makefile-options.html
(5.11.2)

Pl mysql50-* eseten ha nincs OPTIONS akkor az egyetlen mod, hogy a
pkgtools.conf MAKE_ARGS reszere beirom a nekem szukseges make
parametereket es portinstall-al pakolom fel a cuccot? Esetleg OPTIONS-ra
nem felkeszitett port eseten (gondolom a mysql50 ilyen) is valahogy el
lehet pakolni az opciokat a la OPTIONS? Vagy elso verzio es megvarom
amig OPTIONS "kompatibilis" lesz a port.

A rendszer egy FreeBSD 6.1-PRERELEASE, bar a verzioszamnak talan nem sok
koze van ehhez a kerdeshez.

Koszi es udv,
Zsolt