[BSD] Freebsd ports forditas

Viktor Cemasko cemasko at fibermail.hu
2006. Már. 26., V, 18:02:36 CEST

On Sun, 26 Mar 2006 17:32:43 +0200 "xef xef" wrote:

> A kerdes inkabb arra iranyult, hogy erdemes -e forditani a binaris
> csomag installalasa helyett.

Nem. Csak akkor érdemes fordítani, ha a bináris csomagból kifelejtették
valamilyen funkciót.
Azt hogy én mindent fordítok, az saját mániám, értelmes magyarázatom
nincs rá.

> Tehat nyerek -e vele valamit, pl gyorsabb lesz, stabilabb lesz vagy
> ilyesmire gondolok.

Persze hogy nyersz vele tapasztalatot, tudást.
Stabilabb biztos, hogy nem lesz, gyorsabb lehet.
Ehhez méricskélni kell, ez pedig unalmas. Próbáld ki magad, azután
döntsél.
--
Üdvözlettel:
Cemasko Viktor.