[BSD] helyesiras ellenorzes Firefox alol

Viktor Cemasko cemasko at fibermail.hu
2006. Jún. 29., Cs, 16:04:03 CEST

Üdvözlöm a listán lévőket!

Környezet:

FreeBSD 6.1-RELEASE-p2 #0 i386
firefox-1.5.0.4,1	natív

Próbálom beizzitani helyesírás ellenőrzőt Firefox alá a lenti link
alapján.

http://hup.hu/node/8384

Sikeresen feltelepítettem:

spellbound_0.7.3.xpi
spellbound_lib_freebsd_1.0.6.xpi
spell-hu.xpi

/usr/X11R6/lib/firefox/ alatt a components könyvtár jogosultságait
átállítottam 777-re.

drwxrwxrwx   3 root  wheel    5120 Jún 29 03:31 components/

Firefox/Extensionsben látom a SpellBound 0.7.3 és a Mozilla SpellCheck
Libraries 0.9.1.0-et. SpellCheckhez nem tudok állítani Preferencest
(szürke a gomb), SpellBound esetében ha megnyomom, akkor felugrik egy
ablak a következő szöveggel:

Unable to setup the SpellChecker!
Possible solution:
Reinstall the SpellBound Libraries.

Amit ki is próbáltam, kínomban már linuxos verziós xpi-okkal is.
Továbbra sem működik.
Guglizásra annyit találtam, hogy működnie kell, próbálja többször az
ember fel/le installálni, akár a Firefoxot is, és akkor esetleg...

Valakinek sikerült ezt beüzemelni natív Firefox alá?
Valamit esetleg kifelejtettem vagy kihagytam?

Előre is köszönöm minden segítséget.
--
Üdvözlettel:
Cemasko Viktor.