[BSD] qmail nem fogad levelet

nyozo at hyadok.hu nyozo at hyadok.hu
2006. Jún. 6., K, 19:29:53 CEST

> Udv a listanak!
>
> Hogyan tudom ki debugolni, hogy miert nem fogad a qmail-em leveleket? A
> quene-ben van már vagy 200 level de nem akar megerkezni...
>
> Egyenlore tanacstalan vagyok. koszi a segitseget.
Szia!

Egyrészt ez erősen nem BSD-s kérdés, másrészt semmi
infót nem adtál... A qmail erősen különbözőképp
kezeli a bentről befelé, kintről befelé, stb. irányokban
a levelzést, és a csomagban levő docs/FAQ (ha jól emlékszem)
nagyméretű textfile egészen jól leírja mikor mire kell figyelni.

Van még ott nagyon sok egyéb dokumentáció is a FAQ mellett. Ezeken
átrágtad már magad??? Mi van a maillogban??? Egyáltalán új installról
van szó, vagy eddig ment és most nem megy??? Az INSTALL fileban is szépen
le van írva mit hogy tesztelj le, vannak ábrák, milyen levélküldés
hol, melyik kódokon megy át, stb.

Minimális háttérinfó nélkül senki nem fog tudni segíteni neked!

Üdv: Nyözö