[BSD] no write

Attila Bardi battila at battila.hu
2006. Júl. 5., Sze, 10:00:29 CEST

On Wed, 5 Jul 2006, [UTF-8] Dr. Hajdú Zoltán wrote:

> kérdésem most csak arra vonatkozik, hogy a jelen körülmények között, ezen a
> gépen hogyan lehetne mégis rendbe hozni a filerendszert.

Szia,

szerintem a dolgot inkabb nem BSD oldalrol kellene megkozeliteni, hanem
altalanos szemlelettel:

Van egy serult hw, amiben ki tudja, hogy mi szalt el?!?
Te ebbe na vasban szeretned a serult filerendszert helyreallitani? Ha
eppen a fizikailag serult alkatreszek miatt a valoszinusege, hogy tovabb
rontod a nem eppen korrekt fs-t elegge nagy.

Masik, hogy fs-t nem fsck-zunk rw-ra mountolva! Kiveve, ha nem kar erte;)

--[battila]--[Trespassers will be shot. Survivors will be SHOT AGAIN!]--
  Attila Bardi                       | Email: battila at battila.hu