[BSD] gnome témasémák

Bálint Levente balintl at albertfalva.sulinet.hu
2006. Jan. 24., K, 12:36:41 CET

Udvozlet!

Nem éppen BSD spec. tema, de egy portupgrade
után - amit sikeresnek erzekeltem menet kozben -
a gnome-ban nem tudok temat allitani, mert a
kovetkezo uzenettel jon elo a temabeallito
helyett:

"Az alapertelmezett temasemak nem talalhatok meg a rendszeren.
Ez azt jelenti, hogy valoszínuleg nincs telepitve a metacity,
vagy a gconf tevesen van konfiguralva."

Hol kellene ezeknek a temasemaknak lenniuk?
Az /usr/X11R6/etc/gconf/schemas/ helyen vannak
semafajlok, de nem tudom, ezeket hianyolja-e,
vagy hogy hogy lehetne bellitani a gconf-ot?

Elore is koszonom!
Balint Levente