[BSD] user-friendly mount mint user

Zsolt Sztankay stan at mail.datanet.hu
2006. Jan. 17., K, 18:31:13 CET

Hello,

Igy van, sajnos a windows egyik hihetetlen nagy kretensege, hogy
telepiteskor letrehoz egy valodi Administrator account-ot majd az elso
letrehozott felhasznalo is ugyanolyan jogosultsagokkal bir szerintem
feleslegesen. Ebbol a szempontbol szamomra tetszetosebb az Ubuntu Linux
megoldasa, amelybe alapbol nem is lehet root-kent belepni csak mezei
felhasznalokent es minden egyebet sudo-val tudsz intezni.

Zsolt