[BSD] Fájlrendszer vagy hardver?

Auth Gábor auth.gabor at enaplo.hu
2006. Jan. 15., V, 11:03:06 CET

Halihó!

Berta Sándor ezt írta:
> Samsung IDE 160GB-vel történt, hogy 5-6 nap után leállította gépet.
> (Suse) Egy másik, az Hitachi IDE 160-as volt, ami teljesen padlóra
> küldte, annyira, hogy nem is lehetett újra bekapcsolni. (FreeBSD)

  Hüm.

> Ugyanezek, egy másik gyártó alaplapjával hibátlanul mennek.
> Bármilyen meglepő, hasonló hibát XP alatt nem produkáltak ugyanezek a
> vinyók. Szerintem még ne dobd ki. Egy próbát másik gépben megér.

  Nem úgy értettem, hogy fizikailag kidobom, hanem a szerverből... :)
  Az az érdekes, hogy fokozatosan halt meg tagnap. Egyre több könyvtárba
nem tudtam belépni, mert az ls, az mc, a less, az lsof parancsok egymás
után haltak meg kiölhetetlenül. Aztán már nem tudtam belépni új
felhasználóként, aztán a weboldal lett elérhetetlen, majd az ssh
kapcsolat várakozás helyett kiírja, hogy "ssh_exchange_identification:
Connection closed by remote host", de névfeloldás és ping még van... :)
  Mintha betelt volna valami puffer, ahol a vinyóműveleteket tárolja
kiírás előtt, és minden írásműveletet csak memóriában tartott volna
meg. De sehol, semmilyen logban, üzenetben, satöbbi nem jelzi, hogy
gondja van... fura. És nem túl előnyös dolog... :(
--
http://www.enaplo.hu - Iskolai Információs Rendszer
Auth Gábor -=- FreeBSD 5.4 -=- http://bsd.lap.hu