[BSD] Fájlrendszer vagy hardver?

Auth Gábor auth.gabor at chello.hu
2006. Jan. 14., Szo, 19:03:27 CET

Halihó!

  Nos, mostanra félig elpusztult a szerver. Semmi olyan műveletet nem
tud végrehajtani, amihez merevlemez művelet kell, gyakorlatilag nem
férek hozzá távolról, viszont a névfeloldás működik és ping-re is
válaszol.
  Milyen hibára gondoljak? Egy kicsit tanácstalan vagyok, mert ez egy
vadonatúj telepítés, 6.0-s FreeBSD, AMD64 rendszer és két hetes
problémamentes működés. Tegnap tettem bele egy másik vinyót (ez volt a
régiben is, ahol szintén voltak ilyen gondok), viszont a SMART nem ír
semmiféle hibát rá... :/
--
http://www.enaplo.hu - Iskolai Információs Rendszer
Auth Gábor -=- FreeBSD 5.4 -=- http://bsd.lap.hu