[BSD] Bongeszo problema.

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2006. Jan. 14., Szo, 14:17:53 CET

On Tue, Jan 10, 2006 at 10:24:24PM +0100, Jacint JUHASZ wrote:

> van olyan amit nem tud az xpdf es kellene?

Vannak olyan pdf-ek, amik olvashatatlan kriksz-kraksz betukkel jelennek
meg xpdf-ben, de mennek acroread-el. Itt nyilvan a fontok hianyoznak. Es
azt hiszem a konyvjelzok (pl tartalomjegyzek) sem mukodnek, bar ez
kezelheto. Amellett nem tudom, hogy az xpdf mennyire naprakesz, mert
ugye a PDF formatum allandoan fejlesztodik...

BSD: An Operating System, Not a Religion.