[BSD] FreeBSD upgrade tavolrol,kerdes

Csaba Molnár (molnarcs) csabamolnar at gmail.com
2006. Jan. 5., Cs, 00:30:33 CET

2006. január 4. 21.53 dátummal kocka ezt írta:

> openbsd-s linket mar kaptal,
> freebsd:
> http://www.hup.hu/wiki/index.php/FreeBSD_-_hogyan_friss%C3%ADts%C3%BCk_rend
>szer%C3%BCnket_(cvsup)_/2 netbsd:
> http://forums.bsdnexus.com/viewtopic.php?id=678

Csak hogy a kérdés ez volt:

A hup-os cikk pedig nem ezt tárgyalja (gyakorlatilag az csak a Handbook
releváns részének a fordítása, ráadásul kissé outdated: MAKEDEV all
a /dev-ben már az 5-ös óta nem kell).

A kérdés nem is olyan egszerű egyébként, hiszen a make installworld lépés
single user mode-ban javallt, csakhogy ahhoz ott kell legyél. Ráadásul sok
sikert ha a securelevel-ed > 0. Erről egy átfogó, nagyobb leírást én sem
találtam, úgyhogy kíváncsian várom a válaszokat.