[BSD] tuzfalazas

Kispál Zsolt zkispal at freemail.hu
2006. Jan. 4., Sze, 18:53:19 CET

Molnar Roland wrote:

>Sziasztok
>
>Egy uj kerdesem lett a handbook olvasgatasa kozben: a tobbfele tuzfalazas
>kozott (PF, IPF, IPFW) van valami erdemi kulonbseg, ami miatt az egyiket
>erre, a masikat arra lehet, erdemes hasznalni, vagy egy es ugyanazt tudjak,
>valositjak meg es mindegy melyiknek allok neki eloszor?
>Ami erdekelne a fentieken kivul, hogy melyikkel erdemes foglalkozni, ha
>altalanos celu otthoni tuzfalat szeretnek letrehozni NAT-tal megspekelve?
>
>Koszonom elore is.

Szia!

Én is a pf mellett teszem le a voksom, még azt a hibát is elkövetve,
hogy a másik kettővel nem dolgoztam.
Mind otthoni tűzfalazásra mind profi dolgokra nagyon jó. Nekem nagyon
bejött. És ha nemcsak a száraz
doksikat akarod olvasgatni akkor itt nagyon jó tutorial-ok vannak:

http://www.onlamp.com/topics/bsd/firewalls

Üdv

Kispál Zsolt