[BSD] csomag telepites

Molnar Roland lavian at tolna.net
2006. Jan. 3., K, 13:15:46 CET

2006. január 3. 14.04 dátummal Csaba Molnár (molnarcs) ezt írta:

Szia

> Ha ez túl soknak tűnik (egyébként nem az, csak egy kis rutin kérdése),

Valojaban nem az, sot egyszeru is, csak a logikara kell raalljak, ami nem megy
egy nap alatt sajnos.

> akkor fel tudom tenni a binárist valahova - ha valakit érdekel, melyet egy
> sima pkg_add-al fel tudsz telepíteni (kábé 5 perc).

Engem erdekelne.
(Nagyjabol 14 ora alatt sikerult a portupgrade, pedig ment folyamatosan,
szoval meg egy ilyent nem szeretnek megtenni egy ideig.)

Koszonom elore is.
--
Molnar Roland,
- = lavian (@) tolna (.) net = -