[BSD] kerdes, particionalas

Csabi csabi at wipbt.hu
2006. Jan. 2., H, 18:37:36 CET

Sziasztok,

Kerdesem az lenne hogy a linux alatti fdisk programmal megcsinalhatom
elore az OpenBSD es a FreeBSD particioit a lemezen?
Tudom hogy OpenBSD eseten ha tobb oprendszer van a lemezen (nalam ez a
helyzet), akkor meg kell adni hogy hanyadik cilindertol hanyadikig lehet a
particio, valamint offset-et is kell megadni, stb... :((
En ehhez nem ertek, ezert szeretnem ugy megoldani hogy fdisk-kel elore
letrehozom a particiot, beallitom a partition id-t (a6).
Nem tudok szamolgatni sajnos, nem ertek ezen dolgokhoz, nem szeretnem ha
serulnenek az adataim, mert valamit rosszul csinalok...
FreeBSD eseten nem tudom hogy hogy van a particionalas, de azert az lenne
a kerdesem mint OpenBSD-del kapcsolatban hogy mukodne az a megoldas hogy
ugyanugy letrehozom a particiot?

Udv: Csabi