[BSD] csomag telepites

Molnar Roland lavian at tolna.net
2006. Jan. 2., H, 13:14:37 CET

2006. január 2. 11.56 dátummal Viktor Cemasko ezt írta:
Szervusz

> Problémás lehet a függőségek kezelése, amennyiben más által
> lefordított csomagot használsz, és magad is fordítasz csomagokat a
> gépeden. Ugyan is a csomagok mindig le vannak "picit maradva" az
> aktuálishoz képest.

Ugy dontottem, inkabb forgatok en.

Ezt csinaltam:
cd /usr/ports/editors/openoffice-2.0-devel/
make install
===>  openoffice-2.0.20050725 has known vulnerabilities:
=> openoffice -- document disclosure.
   Reference:
<http://www.FreeBSD.org/ports/portaudit/c62dc69f-05c8-11d9-b45d-000c41e2cdad.html>
=> Please update your ports tree and try again.
*** Error code 1

Stop in /usr/ports/editors/openoffice-2.0-devel.

OK.
sysinstall-lal letoltottem a ports-ot a handbook alapjan, ami rendben es hiba
nelkul lefutott. Gondoltam naivan, ezzel a lepessel frissult a ports...
Ujbol make install es a fenti hiba ismet.

Mit tudok tenni, hogy a fenti hibat kikuszoboljem?
--
Molnar Roland,
- = lavian (@) tolna (.) net = -