[BSD] port fa allapota

Teubel György tgyurci at freemail.hu
2006. Feb. 27., H, 15:24:39 CET

On Mon, Feb 27, 2006 at 03:04:59PM +0100, Miklos Quartus wrote:
> Sziasztok,

Szia!

> 1)
> $ cvsup -g -L 2 ports-supfile
>
> sikeresen lefut. Viszont:
>
> $ cd /usr/ports/mail/squirrelmail
> $ sudo make fetch
> (...)
> ===>  squirrelmail-1.4.5_3 has known vulnerabilities:
> => squirrelmail -- multiple vulnerabilities.
>     Reference:
> <http://www.FreeBSD.org/ports/portaudit/af9018b6-a4f5-11da-bb41-0011433a9404.html>
> => Please update your ports tree and try again.
> *** Error code 1
>
> Stop in /usr/ports/mail/squirrelmail.

Szerintem fel van teve a portaudit csomag, ez pedig ellenorzni, hogy
a /var/db/portaudit/auditfile.tbz file szerint melyik portban lehet
sebezhetoseg. Elso korben mondj neki egy portaudit -F -et. Ha ez sem
segit akkor add meg a make parameterkent ezt: -DDISABLE_VULNERABILITIES.

> Nem engedi upgradelni a squirrelmail csomagot viszont a port fa
> frissiteset korabban mar megcsinaltam. A ports-supfile-ban annak rendje
> és módja szerint ez van:
>
> *default host=cvsup.hu.freebsd.org
> *default release=cvs tag=.
>
> 2) A másik hasonló ehhez.
> $ portversion -v bash
> bash-2.05b.007_4            =  up-to-date with port
>
> Viszont a bash már rég a 3.0 verziónál tart a
> http://www.freshports.org/shells/bash/ tanusága szerint.

Itt meg az INDEX.db fileod nincs osszhangban a ports faval. Ezt egy
portsbd -F -fel tudod megoldani.

Udv.
--
Gyuri
mailto:tgyurci _a_t_ freemail _d_o_t_ hu