[BSD] OpenOffice.org

Laszlo Nagy gandalf at designaproduct.biz
2006. Dec. 30., Szo, 11:42:10 CET

Fazekas Mihály írta:
> Sziasztok,
>
> Vegre eljutottam oda, hogy egy teljesen 0 -rol, ports -bol
> felpakolt gepen elinditottam az OOo forditasat.
> A forditas elott figyelmeztet, hogy ~9G szabad hely kell neki,
> meg, hogy kell neki ~2G memoria. Ez utobbival vannak gondjaim.
> A gepben van 512M, valamint 600M swap.
> Le fog ez igy fordulni rendesen (csak lassan), vagy mar most
> kezdjek el swap -et pakolni ala?
>
> Memoriat sajnos nem tudok tobbet tenni az alaplapba, mivel
> elvileg nem kezel tobbet.
> Persze az meg tovabb lassitja a dolgot, hogy a WRKDIRPREFIX
> [...]
Próbáltad már binárisból föltenni? Fordítani én is elkezdtem de nem jött
össze, de találtam egy helyet ahonnan lehet tölteni frissen fordított
Ooo-t (2.0.4 volt) és jól mu"ködik. Tudom hogy a package-ket meg a
portokat nem illik egyszerre használni, de szerencsére az ooo-tól már
nem sok dolog függ. :-)

Laci