[BSD] parancsok, boot menu NetBSD alatt

Zoltan TANCZOS wirving at beats.hu
2006. Dec. 26., K, 13:16:28 CET

helo,

> Udv!
>

> Eloljaroban Kellemes unnepeket, pihenest es a bejglimergezes utani
> regeneralodast kivanok! ;)

neked is hasonlokat :>

www.freebsd.org/handbook

szerintem nagyon jo olvasmany, igy a ket unnep kozott.

en egyedul freebsd-t hasznaltam eddig, de ha felraksz ra egy Xorg-ot, Gnome-al/KDE-vel, lesznek ikonjaid is, menujeid is, terminalod is, minden. Es ahogy en tudom, ugyanezt megteheted Net/OpenBSD-vel is

Bootmanagere is tuti van mind3 rendszernek.

es szerintem ismerkedesre tokmindegy melyiket rakod fel, mindegyikkel lehet ismerkedni :P

udv,
  Zoli