[BSD] kpasswd és a windows világ

Zsolt Kúti kuti.zsolt at cetelem.hu
2006. Dec. 18., H, 10:05:11 CET

Sziasztok!

Folyamatos küzdelem a létfentartásért, Win AD környezetben kell
léteznem...

A probléma a kpasswd használatakor jelentkezik:

kpasswd: krb5_get_init_creds: Response too big for UDP, retry
with TCP

Amikor ebbe először belefutottam a /etc/krb5.conf-ot így
módosítottam:

[realms]
AKARMI.LOCAL= {
 kdc = tcp/gep.akarmi.local
}

Ettől aztán meggyógyult.

Közben volt egy 5.3->6.1 áttérés (minden újra lett húzva, a
userland is). Szerintem ez a beállítása azóta is működött már
(sajnos nem emlékszem pontosan, csak "nagy valószínűséggel"-t
mondhatok).

Most újra ezt kapom és nem tudom mi történt. A rendszergazdák
szerint semmi nem változott.

Az M$ tanácsa:
http://www.microsoft.com/technet/prodtechnol/windowsserver2003/technologies/security/tkerberr.mspx
If this error occurs in a mixed operating systems environment,
upgrade the UNIX KDCs to the latest MIT distribution of the
Kerberos protocol, which supports TCP connections if UDP fails.

Ami nesze semmi.
Nincs ötletem mit kéne módosítanom, h ismét tudjak pwd-öt
változtatni.

Nektek van?

Köszi!
Zsolt