[BSD] programfejlesztés FeeBSD alatt

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2006. Dec. 13., Sze, 11:42:17 CET

Halihó!

2006. december 13. 11.28 dátummal Magyari, Miklos ezt írta:
> Szerintem mindenki azt írta, hogy azért lehet célszerű a kézimunkázás, mert
> tanulságos. Én nem éreztem senkinél, hogy a szomszéd tehenének megdöglése
> lenne a cél.

  Namost szerintem sokatok közül talán én vagyok egyedül, aki C és C++
programozást tanít OKJ-s programozóknak. És képes vagyok elvonatkoztatni
attól, hogy meg tudom csinálni a Makefile-t, sokan nem tudják 20 perc alatt,
de még 10 tanóra alatt sem, mert nagyon sokaknak egyrészt felesleges másrészt
csak akkor kell benne turkálnia _ha_ nagyobb projektet csinál. Ha pedig
nagyobb projektet csinál, akkor ért hozzá annyira, hogy hozzányúljon.
  De Makefile turkálással _kezdeni_? Megöli a sikerélményt, és gyártottunk egy
kiábrándult programozót, aki inkább .NET-ben fog programozni Visual
Studio-val, és messze elkerüli a Unix világát, mert az bonyolult és nehézkes,
és a sok Unix-os ezt erőlteti. (Túl) sok ilyet láttam már, de nem gondoltam
volna, hogy nektek is ez a célotok... biztos ez a cél? :)
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- FreeBSD 5.4 -=- http://bsd.lap.hu