[BSD] programfejlesztés FeeBSD alatt

Attila Bardi battila at battila.hu
2006. Dec. 13., Sze, 10:09:13 CET

On Wed, 13 Dec 2006, Auth Gábor wrote:

> Halihó!

>  A KDevelop megcsinálja a projekt létrehozásakor. Ezt soha nem értettem, hogy
> miért csinálnak egyesek egy csomó olyan egyátalán nem kreatív munkát, amit a
> gép jobban és gyorsabban megcsinál.

Agyuval verebre;) Minden feladathoz a megfelelo eszkozt. Nekem nem kellett
agyu, eleg volt egy 8 soros makefile.

A masik, hogy egy programozonak illik tudnia irni makefile-t. NEm azt
modnom, hogy mindig azt, mert a megfelelo feladathoz a megfelelo eszkozt,
de legalabb illik ismernie.

--[battila]--[Trespassers will be shot. Survivors will be SHOT AGAIN!]--
  Attila Bardi                       | Email: battila at battila.hu