[BSD] programfejlesztés FeeBSD alatt

Kovács Tamás_LEV unix.freebsd.mail at googlemail.com
2006. Dec. 13., Sze, 01:49:24 CET

Üdv. Mindenkinek!

Lenne egy kis bugyuta kérdésem, de net - en annyira választ nem találtam
rá.(vagy lehet én nem kerestem elég kitartóan a magyar lapok között)

A következő lenne: a suliban most "C" programozási nyelvet tanulunk vagyis
azt fogjuk a következő félévben.

Arra gondoltam, h ne Win alatt fejlesztem, hanem FreeBSD alatt.(ezt a
rendszert most tanulgatom)

Mire lenne szükségem? Vagyis, h mit tegyek fel még a rendszerhez, h C ben a
megirt programomat le tudjam futatni. Grafikus környzeteben???

Segítségeteket Előre is köszönöm!

Üdv.

--------- következő rész ---------