[BSD] openldap conflict

Zahemszky Gabor gabor at zahemszky.hu
2006. Dec. 12., K, 08:32:45 CET

> Egyébként ezt a make.conf beállítást honnan szedted? Találtam rá egy
> utalást azt UPDATING-ben, de az már krisztus előtti bejegyzés
> (20040717). A google nem adott ki rá más értelmes találatot, és a
> freebsd.org-on sem voltak értelmes találatok. Már megint tiszta hülyének
> érzem magam. :-)

Oszinte leszek, RTFM - jelen esetben M = Makefile. Konkretan jo par eve fenn
van a desktop gepemen OL-kliens, es valamikor OL-szerver is kerult. Aztan az
egyik frissitesnel kopkodott es nem volt hajlando frissulni - mit ad isten a
kliens (azt frissitette volna a rendszer masodjara). Ezek utan vartam egy
darabig, de mivel vagy 2 hetig nem lett semmi, elkezdtem Makefile-t
olvasgatni (eddig ez legtobbszor bejott), es megtalaltam. Az altalad
emlegetett UPDATING bejegyzest eddig eszre sem vettem :-)

Zahy < Gabor at Zahemszky dot HU >