[BSD] upgrade

Gábor Sebestyén segabor at gmail.com
2006. Dec. 10., V, 23:00:05 CET

On 12/10/06, Adam Szilveszter <sziszi at bsd.hu> wrote:
> Ha ez bináris upgrade akar lenni (tehát a sysinstall-ból upgrade
> menüpont) akkor elvileg nincs akadálya a dolognak.
Mindenképpen bináris. Egyszer megpróbáltam 6.1-est forgatni 5.5-ösön
de csúnyán elbukott a dolog. Anno azt olvastam, hogy ez valamiért nem
is nagyon fog menni, így marad a 6.1-es upgrade. A kérdést annak
reményében tettem fel, hogy tudok úgy ssh-n keresztül telepíteni, hogy
közben nem kell fizikai kontakt.

De azért nem árt
> meggyőződni arról, hogy hozzát tudsz férni a géphez lokálisan is ha
> kell. Sose lehet tudni.
A gép itt van mellettem, de fizikailag problémás monitort dugni (meg
kedvem sincs átpakolni emiatt dolgokat, macera). Persze ha nagy a baj,
akkor meg tudom oldani, de a lustaság / kényelem erősebb. :))

Köszönöm a választ.

Gábor