[BSD] Samba probléma

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2006. Dec. 8., P, 17:43:35 CET

On Fri, Dec 08, 2006 at 11:16:09AM +0100, Székvölgyi Péter wrote:

> nézd meg a "man mount_smbfs"-t. eseleg allátsad be a -L kapcsolót is.
> esetleg cp852 iso helyett?

A gond valószínűleg sokkal inkább az, hogy hacsak nem win9x-es share-t
akarsz mountolni, akkor a fájlnevek unicode-ban vannak kódolva, amit a
FreeBSD *tényleg* nem támogat pl konzolon, de a legtöbb alaprendszerbeli
progi sem úgy van fordítva, vagy nem is hallott még róla.

BSD: An Operating System, Not a Religion.