[BSD] TIMEOUT - WRITE_DMA

Gábor Sebestyén segabor at gmail.com
2006. Dec. 5., K, 22:53:29 CET

On 12/5/06, Teubel György <tgyurci at freemail.hu> wrote:
> Szia!
>
> Nekem ezt a problemat a DMA kikapcsolasa megoldotta, de gondolom
> neked nem ez a celod. Valahol olyasmit olvastam, hogy akkor szokta
> ezt az uzenet mondani, ha az IDE kabel nem 80 eres, hanem 40.
> Esetleg meg megprobalnam master-re tenni a dvd olvasot.
Nos igen ... szalagkábel probléma lehet .. egy ósdi PII-es gépben nem
sűrűn rohangálnak nyolcvaneres kábelek ... :(
Ha (2 retries left) van, attól még kiírta az adatot rendesen? Ebben az
egyben reménykedem.

Azért köszönöm, hogy rávilágítottál a problémára ... lassan válthatok
egy korszerűbb szerverre...

Gábor