[BSD] qmail

Simon György gyorgy.simon at gmail.com
2006. Dec. 4., H, 19:15:38 CET

Üdv!

Igen a jó ok adott. Többek között ezért fizetnek. :) No de a lényeg a lényeg, hogy akkor nem is lehet kezelni a problémát?
Az a helyzet, hogy most nekem teljesen hibátlanul megy, de csak tls-t használok. Pedig lehet fontosabb lenne, a mysql. ( ez inkább magamnak szólt ;) )

Hol lehet a gond a petchekkel? Vagy van ötleted, hogy miért vagy hogyan nem kompatibilisek?

Gyuri