[BSD] A NetBSD jovoje

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2006. Aug. 31., Cs, 22:15:59 CEST

On Thu, Aug 31, 2006 at 08:01:23PM +0200, Nohl Attila Rajmund wrote:
> Ha valaki nem olvasta volna:
> http://lwn.net/Articles/197748/
>
> "The NetBSD Project has stagnated to the point of irrelevance."

Olvastam. Szomorú, bár sajnos időnként előfordul, hogy egy alapító úgy
érzi, hogy a kedves gyermeke nem fejlődik úgy, ahogy szeretné.

Szerintem - bár a határozott vezetés nem hátrány - az egyszemélyi
vezetés nem olyan jó, mint a BSD-féle core team, pláne ha a core tényleg
csak olyan ügyekbe szól bele, amibe szükséges, a többit a szakértőkre
hagyva. Az is fontos, hogy keresni kell és motiválni kell az embereket,
mert magától sajnos a nehezebb ügyeken nem nagyon akar dolgozni senki.

Én szorítok a NetBSD-nek, mert már régebb óta szimpi volt nekem a
rendszer és a fejlesztői közösség is. Emellett azért nekik is van
olyanjuk ami más BSD-nek nincs: csak nekik van Dom0 supportjuk Xenhez,
ami bizony egyre fontosabb lesz...

BSD: An Operating System, Not a Religion.