[BSD] gdb uccso verzio

SZTANKAY, Zsolt stan at mail.datanet.hu
2006. Aug. 31., Cs, 00:03:53 CEST

Sziasztok,

Letezik-e a gdb legutolso (jelen pillanatban 6.5) verzioja FBSD 6.1 ala?
A ports-ban nem talaltam, pedig naponta frissitem, viszont a "sajatja"
meg 6.1.1-es. Egy ilyet talaltam, de eleg regi a bejelentes es azota
semmi fejlemeny:
http://www.freebsd.org/cgi/query-pr.cgi?pr=100067

Az kereses oka, hogy talalkoztam egy st9bad_alloc problemaval es nem
tudom ugy elkapni a hibat, hogy backtrace-szel kideruljon hol borul a
bili. Probaltam a "catch signal" paranccsal, de azt mondja meg nincs
implementalva, lehet, hogy a 6.1.1 miatt. Viszont igy most csak annyit
tudok milyen koddal lepett ki a program, hogy honnan azt nem, mert a
backtrace parancs kozli, hogy olyan neki nincs. Ha esetleg arre van
otlet hogyan tudom elkapni a st9bad_alloc-ot a 6.1.1-gyel, akkor azt is
megkoszonom.

Udv,
Zsolt