[BSD] Várható bsd nehézségek

Miklos Quartus qmil at libren.hu
2006. Aug. 23., Sze, 14:11:39 CEST

Szia,

toth anna wrote:
> Félelmeim abból fakadnak, hogy olyasmiket olvastam listákon,
> hogy bizonyos upgrade (verzióváltás) ügyeket (talán mást
> is?) "személyesen" single módban kell megejteni bsd-n. Ez a
> legérzékenyebb pontom. Jelenleg van olyan gép amit másfél
> éve nem is láttam,

Ehhez csak annyit, hogy FreeBSD alatt es altalaban a BSD-knel a verziok
joval lassabban es elore beutemezve jonnek ki, nem ugy mint a Linux-nal.
Lasd http://www.hu.freebsd.org/releases. Pl. a FreeBSD 5.3 2004
Novemberben, az 5.4 2005 Majusban jott ki. Linux stabil kernel kiadasok
ennel joval surubben valtoznak...

De megeri az atteres, mert sokkal attekinthetobb es tisztabb rendszert
kapsz.

Udv,
qmi