[BSD] Várható bsd nehézségek

toth anna anna.toth at freemail.hu
2006. Aug. 23., Sze, 09:42:24 CEST

Sziasztok,
jelenleg javarészt linux szervereket üzemeltetek és most
felmerült az áttérés az egyik cég részéről *bsd-re. A
véleményemet kérték. Eddig csak működő bsd-s gépeken meglévő
szolgáltatásokat birizgáltam, ami ugye nem nagy különbség a
két rendszer között.
Szeretném ha segítenétek abban, hogy fel tudjam becsülni az
áttérés "kockázatait".
Félelmeim abból fakadnak, hogy olyasmiket olvastam listákon,
hogy bizonyos upgrade (verzióváltás) ügyeket (talán mást
is?) "személyesen" single módban kell megejteni bsd-n. Ez a
legérzékenyebb pontom. Jelenleg van olyan gép amit másfél
éve nem is láttam, így félek hogy ezt elveszítem. Igaz ez?
A *bsd-k különböznek egymástól ilyen téren?
Az előnyökkel nagyrészt tisztában vagyok (még azt hiszem),
azokat nem kérdezem.
Kérem aki flémelni akar ne tegye, nem a sarokban álló
használatlan gépen akarok bsd-vel játszani. Igazi munkához
igazi tapasztalatokra van szükségem.
Köszönöm nektek a segítséget,
Anna.

Ne csak a lakást nézze, hanem a környéket is! Válogasson több ezer ingatlanból légifotós-kereső segítségével!
http://ad.adverticum.net/b/cl,1,6022,110356,177661/click.prm