[BSD] diskless gép

Székvölgyi Péter ghostp at phoenix.csoma.elte.hu
2006. Aug. 15., K, 00:38:04 CEST

Laszlo Nagy wrote:

> [...]
Szerintem a probléma ott van, hogy /var alatt nem csak sima fájlok
vannak, speciel a moused azthiszem sima file-t használ, de mintha
az X FIFO-t, vagy oszott memóriát,... nem tudom, de hogy ezek
nfs-en működnének biztosan nem sima beállítások kellenek.
Én nem teszteltem, de van egy olyan gépem ahol a vinyó nem
írható, mert CF kártyán van. A /var és a /tmp-et pedig memóriába
tettem épp emiatt. Nézd meg az rc.conf default-ját, de beirom ide is.

tmpmfs="YES"
tmpsize="16m"
tmpmfs_flags="-S -M"

varmfs="YES"
varsize="32m"
varmfs_flags="-S -M"

így automatán létrehozza azt a könyvtárszerkezetet amire szükséged van a
/var-ba.

Pepe