[BSD] win + pf

Gergő Szakál szakal.gergo at gmail.com
2006. Ápr. 23., V, 13:22:43 CEST

"Reboots did not help and it definitely impacted system performance."

Ebből is látszik, mekkora marha nagy "szakértő" a fazon. Azt hiszi, mindent meggyógyít a reboot.

A preconfigured securityt viszont el kell felejteni, szintúgy a predefined appokat. Firefoxnál az OpenDownload megkergült, a program entryjét törölve megjavult. Újabb adalék a "miért ne bízz a wizard-ban" c. képzeletbeli cikkhez. :-P
Low-ra vettem a securityt, nyitottam 1-2 inbound portot, tehát most minden mehet kifele, befele csak 1-2 dolog, és csak a registryt figyelgeti kicsit. (Arra amúgy is van antivirus meg antispy, nem?)
Összességében pozitív, észre sem veszem, hogy fut.