[BSD] portupgrade vs. samba3

Ádám Szilveszter sziszi at c2.hu
2006. Ápr. 13., Cs, 14:22:26 CEST

Szia!

Beregszászi Attila said:
> FreeBSD 6 alatt használok samba3-at, simán megy minden. Jópár napja
> jött ki a 3.0.22, de nem tudok frissíteni, a portupgrade ezt írja ki:
>
> --->  Session started at: Thu, 13 Apr 2006 11:04:51 +0200
> ** Port marked as IGNORE: net/samba3:
>         broken kernel API until now (7-CURRENT)
> --->  Listing the results (+:done / -:ignored / *:skipped / !:failed)
>         - net/samba3 (samba-3.0.21b,1)
> --->  Packages processed: 0 done, 1 ignored, 0 skipped and 0 failed
> --->  Session ended at: Thu, 13 Apr 2006 11:04:52 +0200 (consumed
> 00:00:01)

> [...]

Valószínűleg az történt, hogy amikor az opciók között kellett
választani, akkor te szépen választottad az AIO támogatást, amihez
ugyan oda van írva, hogy experimental, de elvileg ki lehet választani.
Viszont, mint a hibaüzenet is mondja, ehhez az API nem fullos, még
-CURRENT-ben sem, ezért valójában nem engedi belefordítani (mert le
sem fordulna alighanem)

Úgyhogy nyomj egy make config-ot a samba3 port könyvtárában és szedd
ki az X-et az AIO support elől, utána menni fog.

Egyébként az ilyen dolgok nem a freshports-on lesznek a legjobban
leírva, hanem az adott port Makefile-jében, hiszen itt nem arról van
szó, hogy a port úgy ahogy van nem jó, csak arról, hogy egy bizonyos
opció nem működik és ezért jelenleg hibát ad vissza.

Tele van a postaládája?  C2MAIL 100 MB e-mail tárhely ingyen!
http://mail.c2.hu