[BSD] vsftpd

Szabó Péter matyee at mail.alba.hu
2006. Ápr. 5., Sze, 10:16:08 CEST

Szépjónapot mindenkinek!

FreeBSD 5.3-RELEASE -en használok vsftpd-t. A gép óráját ntpdate tartja
pontosan, és valóban pontos is. Létrehozok egy filet a kliensen, majd
feltöltöm a kliens órája szerint 10:07-kor, és a szerveren a létrejött file,
8:07-es időponttal szerepel. Belépek ssh-val, és konzolból is megnézem a
filet, ott a létrehozás dátuma már 10:07-perc. Könyvtárszinkronizálással
töltenék fel fileokat, ami persze így nem működik, mert a feltöltött file a
feltöltéskor már két órával régebbi, mint a kliensen lévő file.
Végignyálaztam a vsftpd beállításait, de semmit sem találtam, ami
megoldhatná a problémát. Ha van ötletetek, ne habozzatok megosztani velem!
Előre is kösz!

Péter