[BSD] Firefox 1.5 instabilitása linux-flashplugin-7.x használata közben

Viktor Cemasko cemasko at fibermail.hu
2006. Ápr. 2., V, 15:02:14 CEST

Szervusztok!

Adott a következő felállás:

FreeBSD 6.1-PRERELEASE #0: Sat Mar 25 00:12:08 CET 2006
root@:/usr/obj/usr/src/sys/BLACK_CROW  i386

linux-flashplugin-6.0r79_3
firefox-1.5.0.1_2,1

Ami kielégítően működik is.
Mivel egyre több oldal kér a 7-es flasht, szerettem volna upgradelni.
Ami egyetlen aprócska akadályba ütközik, browser ezután hiba üzenet
nélkül elhasal minden, akár nyomokban, flasht tartalmazó oldalon.

/usr/local/share/examples/linuxpluginwrapper/libmap.conf-FreeBSD6
tartalma /etc/libmap.conf-ban tükrözve vagyon.

Naiv kérdésem az, hogy másnál is ilyen instabilan megy a
firefox+linux-flashplugin-7.x vagy nekem sikerült valami különlegeset
alkotnom? Mit hagyhattam ki?

Tudatában vagyok vulnerability meglétéről flashpluginekben.

Előre is köszönöm a tanácsokat, válaszokat.
--
Üdvözlettel:
Cemasko Viktor.