[BSD] USB fax/data/voice modem

Ádám Szilveszter adamsz at mailpont.hu
2005. Sze. 3., Szo, 15:43:09 CEST

Szia!

On Szo, Szeptember 3, 2005 11:42 am, Vigh Zoltan mondta:
> Adott egy USB modem ezt kellene nekem feleleszteni ugy, h menjen FreeBSD
> alatt. Az alap dolog aminek mennie kellene az a voice resz, ez egy
> radionak lenne a uzenetrogzitoje. Sajnos csak USB modemel rendelkezek
> igy ezzel kell megoldani. A modemet a server felismeri, de a vgettyvel
> mar nem tudom ossze hozni a kettot. Leirasokat nem nagyon talaltam,
> lehet h rossz helyen keresetm.:)

Eloszor is azt kellene tudnunk, hogy mit jelent az, hogy a rendszer
felismeri a modemet. Ha a dolgok rendben mennek, akkor az umodem drivernek
kell elkapnia az eszkozt, de ha nem, akkor csak az ugen-t fogod latni, ami
azonban csak annyit jelent, hogy egy kozelebbrol nem ismert USB eszkozt
talalt a rendszer. Tehat nezd meg eloszor is azt, hogy mit ir a dmesg
illetve mi talalhato a /dev alatt az eszkozzel osszefuggesben.

1 Gbyte Ingyenes E-Mail Tárhely a MailPont-tól
http://www.mailpont.hu/