[BSD] ipfilter+https

Kovacs Sandor shandoor at gmail.com
2005. Okt. 28., P, 15:37:25 CEST

Igen, kifele az ilyesmi nem is okozna gondot, de valahogy befele nem
akar mukodni sehogy sem. Biztos vagyok benne, hogy valami nevetsegesen
egyszeru magyarazat lesz ra, de sajna meg mindig nem tudom mi az.
Vegso elkeseredesemben mar az fwbuilderrel is csinaltam egy
tuzfalszabalyt ra, de gyakorlatilag ugyanazt kopte ki, mint amit en
probalok hasznalni.
Esetleg alljak at ipfw-re? Ott talan nincsenek ilyen misztikus
problemak? Vagy esetleg egy ipfilter+natd parositas? Vagy inkabb ne
keverjem a dolgokat?