[BSD] ipfilter+https

Attila Nagy bra at fsn.hu
2005. Okt. 28., P, 10:24:20 CEST

Hegedüs Ervin wrote:
> sok idom nem volt, google, zorp+freebsd, elso talalat:
> https://lists.balabit.hu/pipermail/zorp/2001-May/000066.html
Anno én is lefordítottam egyszer, az nem tűnt olyan nagy számnak. A
használatig már nem jutottam el. :)

> De a kollega meg azt irta, h pkg_add...
> vagy csak trefalt? :)
Minden bizonnyal, hiszen nincs ilyen port.

Ugyanakkor ha valakinek komolyan szüksége lenne rá, szerintem 1-2 hét
alatt össze tudná hozni. És a Balabit is nyerne vele, mivel gyanítom,
hogy a FreeBSD-be hamarabb kerülne bele bármi olyan kernel változtatás
(ami ésszerű), ami a futáshoz szükséges, mint a Linuxba.

De az is lehet, hogy nem is lenne rá szükség.

Ezt olyannak kellene megpróbálnia, aki ténylegesen használta már. :)

--
Attila Nagy                                   e-mail: Attila.Nagy at fsn.hu
Adopt a directory on our free software         phone: +3630 306 6758