[BSD] nehany process -t nem tudok leallitani

Fazekas Mihály michael at goliat.eik.bme.hu
2005. Okt. 15., Szo, 14:11:57 CEST

Sziasztok,

A helyzet az, hogy neha azt tapasztalom, hogy egyik-masik processzt
nem tudom kiloni a kill segedelmevel.

A minap eppen egy szalagot szerettem volna torolni az "mt"
segitsegevel, de feluton le kellett volna allitanom. De ezt nem
sikerult semmilyen modon osszehozni.
Az "mt" most is fut, mivel a gepet meg kb. 3-4 oran keresztul nem
allithatom le. :(
A kazettat pedig ugy vettem ki a dat -bol (dds3 -as), hogy a szalagos
egyseg elolapjan levo gombot hasznaltam.

Tudja valaki, hogy miert nem lehet az ilyen processzeket leallitani?
(azert lenne szukseges, mert "fogja" a /dev/nsa0 -t.)

mailto:michael at goliat.eik.bme.hu
Phone: 463-1966