[BSD] samba3

Sztankay Zsolt stan at mail.datanet.hu
2005. Okt. 8., Szo, 13:49:32 CEST

Korábban már én is írtam erről a problémáról, akkor nem kavart ekkora
port. :-)

Nálam is hasonló a helyzet (ftp gyors, samba lassú) és ami érdekes, hogy
a processzor foglaltsága alacsony, a merevlemezt sem használja
folyamatosan, tehát valahol ezeken kívül kell a problémának lenni. Azaz
ha lesz rá megoldás, az engem is érdekelni fog.

Zsolt