[BSD] VPN kapcsolat

Kúti Zsolt kuti at cetelem.hu
2005. Okt. 6., Cs, 12:59:40 CEST

On Thu, 6 Oct 2005 09:09:02 +0200
Kúti Zsolt <kuti at cetelem.hu> carved into electrons/véste elektronokba:

> Sziasztok!
>
> Köv. kérdés :-)
> Milyen megoldást tudtok ajánlani, ha mhelyi (Win$ VPN szerveres)
> hálóba kellene bekapcsolódnom FreeBSD (5.4)-gyel "kintről"?
>
> Eddig egy pptp-n keresztülit találtam, amire azt írták "unencrypted".

Köszönöm mindenkinek a hozzászólást!

Sajnos nem tudok mást mondani, mint amit először. Egy FreeBSD-s
klienssel kell alkalmazkodnom egy M$-os megoldáshoz. Egyelőre nem tudom
még azon belül pontosan milyen protokollhoz/tunelling-hez(?), de ti,
akik egész biztosan találkoztatok már ilyen "együttállással" biztosan
tudjátok :-)

Majd, ha eljutok odáig, megírom mi lett.

Köszi még1x!

Zsolt