[BSD] Ehh... :/

Auth Gábor auth.gabor at enaplo.hu
2005. Nov. 22., K, 11:53:12 CET

Halihó!

Zahemszky Gabor ezt írta:
> Oprendszer verziotol fuggoen vagy a ports-ban, vagy az
> alaprendszerben levo (bsd)tar tudja.

  Tudom, azzal mentek.

> Egyebirant ilyesmire mindenkeppen mentoszoftvereket erdemes
> hasznalni, tan messze a legkenyelmesebb a pax hasznalata.

  Nemá', sima lemezműveletek. Egy fájl átmásolásához is mentőszoftvert
használjak?

> Ui: Az egyebkent csak nekem nem vilagos, hogy miert nem jo neked erre
> a muveletre ("ATMOZGATTAM") a
> mv olddir newdir
> modszer??????

  Most jó lett volna, de én kényelmes ember vagyok, és ha simán csak
másolni szereném, vagy mozgatni, akkor leborotválja az mc vagy valami
ilyesmi fájlmenedzser a jogokat. :/
--
http://www.enaplo.hu - Iskolai Információs Rendszer
Auth Gábor -=- FreeBSD 5.4 -=- http://bsd.lap.hu