[BSD] postgres 8.1 on freebsd 6.0

Fazekas Mihály michael at goliat.eik.bme.hu
2005. Nov. 18., P, 13:08:53 CET

> A 'nyomorult' amolyan lírai jelző volt vagy vannak fenntartásaid a
> PG-vel szemben? Csak azért kérdem, mert mifelénk most tervezzük az
> intrawebes szolgáltatásainkat PG-re helyezni és gyűjtöm a
> tapasztalatokat :)
Nagyon jo, nagyon megbizhato.
De a 8.1 -es szerintem meg nem kiforrott (egy masik levelemben is
irtam az elobb).
A 8.0.[34] -es semmi baj, tokeletesen mukodnek.

A 8.0.3 -> 8.0.4 valtasnal van egyedul, hogy valtas elott erdemes
(NAGYON AJANLOTT!!!) pg_dump -al menteni egyet, es az uj rendszerbe
pedig betolteni, annak ellenere, hogy nem a fo-verzioszam valtozott.

Azaz ajanlott komolyan venni ezt a sok helyen lathato
figyelmeztetest: "As always, backup your data before upgrading."

mailto:michael at goliat.eik.bme.hu
Phone: 463-1966