[BSD] pfstat

Zécz Márk zekm1 at freemail.hu
2005. Nov. 13., V, 21:48:51 CET

Sziasztok!
pfstat-el kapcsolatban lenne egy kérdésem. Van egy tűzfalam 3.7-es
OpenBSD-val és magírtam a pfstat.conf-ot a cron-ba is bejegyeztem a
kellő sorokat, ment is minden szépen. Volt egy reboot és a utánna a
ki/be biteket, meg a fogadott és elutasított csomagokat nem rajzolja ki
a grafikonra. Megnéztem a pfstat log filet és a reboot után sokkal több
oszlop tartalmaz nullát. Mitöl lehet ez?
Köszi

KGFB 2006 - Garantáltan a legjobb ár! Nyerje meg az új Swiftet +
garantált 10,000,-  Ft értékű ajándék. WWW.NETRISK.HU