[BSD] IBM Netfinity 5000 szerver install gondok

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2005. Nov. 10., Cs, 15:14:38 CET

Szia!

On Wed, Nov 09, 2005 at 03:56:59PM +0100, Vas Péter wrote:
> A hiba, amit leírtam:
>
> ukphy0: < Generic IEEE 802.3u media interface > on miibus0
> ukphy0:
> ifmedia_set: no match for 0x0/0xfffffff
> panic: ifmedia_set
> Uptime: 1s

Sajnos nem fogok neked gyors megoldassal szolgalni, de a hiba szerintem
a beepitett halokartyaval kapcsolatos, annak az adatait nem tudja
kiolvasni valamiert es ezert elhasal, mert nullas memoriateruletet
probal utobb referenciazni. Hogy miert nem tudja olvasni, azt innen nem
tudom, de mindenesetre a helyedben megprobalnam a BIOS-ban kikapcsolni
az install elott (mivel kiszerelni a beepitettsege miatt gondolom nem
lehet) es aztan az install utan molyolni azzal, hogy hogyan lesz
halozat.

Remelem legalabb valamit segit es sok sikert a FreeBSD-vel!

BSD: An Operating System, Not a Religion.