[BSD] 6.0-RELEASE ISO

Szukács István leccine at gmail.com
2005. Nov. 5., Szo, 00:42:39 CET

Gábor SEBESTYÉN írta:

> He? Mit takar ez a kissé erős megfogalmazás?? Kifejtenéd?

csak annyi hogy nincsen partiban egyik opeszorsz os sem a macos-el
nem lesz photoshopod {linuxra|freebsdre|egyebopenszorsz} sose, hogy csak
egy dolgot mondjak, de nem lesz olyan driver szupportod se, pl. nem lesz
kozel 0-as latencyju hangkartyad(ha egyatalan megy az adott os alatt,
nekem pl. pont olyan van ami nem megy...), nem fog menni a DVI kamerad
etc. etc.
azhogy felraksz egy os-t probalgatni ok, de itt az a kerdes hogy mire
akarod hasznalni a gepet, nem az hogy milyen os fut rajta.
persze sokmindenben tortent elorelepes az openszorsz os-ek kozott de meg
akkorse teljeserteku desktop platformok
szerintem
en a feladathoz valasztok inkabb os-t (es platformot)