[BSD] 6.0-RELEASE ISO

Zahemszky Gábor Gabor at Zahemszky.HU
2005. Nov. 4., P, 22:01:32 CET

Gábor SEBESTYÉN wrote:

> Ehh ... csak bluetooth-os klaviatúrám van, azt pedig egy Linux/BSD se
> támogatja :(

Ebben nem vagyok teljesen biztos. Mintha a 6-os ágban épp azért jelent
volna meg a vkbd driver, hogy lehessen ilyen csacskaságokat is csinálni.
Csak mintha a bthid támogatás nem lenne teljesen kiforrott a fejlesztője
szerint, ezért nincs bekapcsolva a make world-be. De kézzel bele lehet
heggeszteni (cd /usr/src/usr.sbin/bluetooth, és a bthidd és a
bthidcontrol kell neked), és el lehet kezdeni játszani vele. Persze kék
képernyőn ez nem sokat segít ...

Zahy